Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с тоците :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с тоците :(

    Днес моята любима не пожела да дойде с мен на работа

    Накратко положението в момента:
    1. Акумулатора ми е паднал явно, въпреки, че в покой показва 12.8V, но стартера не върти. Когато закачим кабели от друга кола - върти.
    2. Когато поставя ключа в положение на контакт - нищо не свети по таблото и не работят ел. уредите в колата (стъкла, вентилатор на парното...). Касетофона си ми работи, но той е с постоянен + , а не след контакт. Часовника също върви.

    Спред мен като изключим акукулатора, който явно е не е съвсем наред - имам проблем с това, че "не мога" да дам на контакт.
    Проверил съм всички бушони които намерих и релетата само ги свалих, някои им зачистих клемите и ги върнах обратно. Не знам как да тествам релетата дали работят едно по едно и не знам възможно ли е от някое от тях да е проблема (така предполагам) и кое.

    Дайте съвет


    Сега подробно как стигнах до тук:
    1. Отключих си колата сутринта (с дистанционното на алармата).
    2. Подадох на контакт и дезактивирах имобилайзера на алармата.
    3. Завъртях на стартер, който завъртя два пъти и спря(не помня сам ли спря, или аз по навик не задържах ключа, защото колата винаги е палила от раз). Колата не запали.
    4. Върнах ключа, пак дадох на контакт и като завъртях на стартер - нищо не се случи! Тишина! След което на алармата почнаха да и цъкат релетата и да писука както при отключване. Лампите на таблото премигваха когато дам на контакт. Алармата си цъкаше и свиреше без оглед на положението на ключа. Стартера продължаваше да не върти.
    5. Разкачих алармата от колата (знам я къде е), и всичко утихна. Вече при подаване на контакт - не светеше нищо по таблото и в положение на стартер нищо не се случваше.
    6. Обадих се на алармаджията за съвет. Той каза, че такова поведение на алармата е нормално, когато падне акумулатора.
    7. Откачих + на акумулатора за 2мин. Нищо не се промени.
    8. Помолих съсед за ток. На контакт пак нищо не светеше, но стартера въртеше!
    9. За последно пробвах какво става без външна намеса в електрическата система на колата: На контакт - нищо не свети, на стартер - не върти, и интересно беше, че при изключване от контакт - стрелките на оборотомера и скоростомера скачаха по веднъж!!! Да отбележа, че това го направи два пъти сутринта! Преди малко ходих пак до колата и вече не го правеше този номер!
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
    EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

  • #2
    Аз по миналата зима имах подобен проблем, но преди да загасне тотално на няколко пъти през неравност прекъсваше и премигваше инжекциона. Една вечер след работа (беше около -20) запалих тръгнах и до там. На другия ден дойде Велин от "клубния сервиз" и направи диагностика на място и всичко беше ок ма колате не пали. Закарахме я в последствие при него защото каза, че на място няма да стане. Та в крайна сметка се оказа или поне аз така разбрах...прецакани и не даващи контакт били кабелите които отивали към компютъра и ги беше подменил (150лв.)

    Незнам дали ще ти бъда много полезен с този пост, но поне това беше моя случай пък и аз много не разбирам.
    98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

    Comment


    • #3
      Като за начало си почисти клемите на акомулатора

      Comment


      • #4
        MONI, а при теб светеха ли контролните крушки по таблото, когато не искаше да пали ?
        Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
        EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от SFINKS
          Като за начало си почисти клемите на акомулатора
          Направих го вече! Няма резултат. И са добре стегнати. Както казах акумулатора ми явно има проблем. Довечера ще го заредя, и ако трябва ще взема нов, но няма да избързвам! Проблема обаче не е само в него.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
          EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bodom
            MONI, а при теб светеха ли контролните крушки по таблото, когато не искаше да пали ?
            аде??? Ми май да.

            П.с. Абе за проблеми с токовете най-добре се обади на Велин щото сам едва ли ще се оправиш. Тогава Бобо ми даде координатите на Велин и каза че е много добър в тази област(ееех кой ли не е опирал до Бат Бобо).
            98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

            Comment


            • #7
              Цялостен EDIT

              Да са *** у тиквата проста
              Проблема поне на теория е решен.
              Сутринта ми е паднал акумулатора, в следствие на което алармата е почнала да се държи странно (което пък според алармаджията е нормално поведение за паднал акумулатор ), аз я изключвам от куплунга и, с което оставям отворена веригата на нейния имобилайзер, който точно това прави - все едно не си дал на контакт.
              Сега трябва да си върна алармата на мястото; Да си заредя акумулатора или да си купя нов, ако моя е заминал; Да разбера причината да се е изтощил (може да имам утечки). И да си свиркам
              Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
              EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

              Comment


              • #8
                По принцип можеш да байпаснеш имобилайзер функцията през куплунга - даваш накъсо некои от изводите на куплунга. Това обаче може да направиш ако знаеш каква ти е алармата и ако имаш схема... Аз имам една БГ марка, Пауър пише на нея, там е така, накъсо два извода и въртиш с паднал акумулатор. Специално тези аларми имат защита от сваляне на акумулатора, т.е. като напрежението падне под 9 волта, алармата се задейства (разбирай и имобилайзера). И ташака е пълен с по-лош акумулатор - въртиш, пада акумулатора, таман да запалиш и се включва алармата

                AR 145 QV '97

                Comment


                • #9
                  Ами аз лесно мога да разбера кои изводи на куплинга да окъя (като питам алармаджията ), ама засега май няма да го правя, ще се пробвам да си подкарам всичко, т.е. и алармата. Само се моля после да нямам проблеми пък с ALFA CODE че както съм и само с червен ключ (нямам кафевия) и както колата тази нощ ще стои без акумулатор (да го заредя)...
                  Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                  EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                  Comment


                  • #10
                    Малко късно се включвам, но прегледай масата на акумулатора където се свързва с купето
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Re: Проблем с тоците

                      Първоначално публикувано от Bodom
                      Днес моята любима не пожела да дойде с мен на работа

                      Накратко положението в момента:
                      1. Акумулатора ми е паднал явно, въпреки, че в покой показва 12.8V, но стартера не върти. Когато закачим кабели от друга кола - върти.
                      2. Когато поставя ключа в положение на контакт - нищо не свети по таблото и не работят ел. уредите в колата (стъкла, вентилатор на парното...). Касетофона си ми работи, но той е с постоянен + , а не след контакт. Часовника също върви.

                      Спред мен като изключим акукулатора, който явно е не е съвсем наред - имам проблем с това, че "не мога" да дам на контакт.
                      Проверил съм всички бушони които намерих и релетата само ги свалих, някои им зачистих клемите и ги върнах обратно. Не знам как да тествам релетата дали работят едно по едно и не знам възможно ли е от някое от тях да е проблема (така предполагам) и кое.

                      Дайте съвет


                      Сега подробно как стигнах до тук:
                      1. Отключих си колата сутринта (с дистанционното на алармата).
                      2. Подадох на контакт и дезактивирах имобилайзера на алармата.
                      3. Завъртях на стартер, който завъртя два пъти и спря(не помня сам ли спря, или аз по навик не задържах ключа, защото колата винаги е палила от раз). Колата не запали.
                      4. Върнах ключа, пак дадох на контакт и като завъртях на стартер - нищо не се случи! Тишина! След което на алармата почнаха да и цъкат релетата и да писука както при отключване. Лампите на таблото премигваха когато дам на контакт. Алармата си цъкаше и свиреше без оглед на положението на ключа. Стартера продължаваше да не върти.
                      5. Разкачих алармата от колата (знам я къде е), и всичко утихна. Вече при подаване на контакт - не светеше нищо по таблото и в положение на стартер нищо не се случваше.
                      6. Обадих се на алармаджията за съвет. Той каза, че такова поведение на алармата е нормално, когато падне акумулатора.
                      7. Откачих + на акумулатора за 2мин. Нищо не се промени.
                      8. Помолих съсед за ток. На контакт пак нищо не светеше, но стартера въртеше!
                      9. За последно пробвах какво става без външна намеса в електрическата система на колата: На контакт - нищо не свети, на стартер - не върти, и интересно беше, че при изключване от контакт - стрелките на оборотомера и скоростомера скачаха по веднъж!!! Да отбележа, че това го направи два пъти сутринта! Преди малко ходих пак до колата и вече не го правеше този номер!
                      Еееех, колега ако беше Фиестичката дали щеше да ги прави тези въртели То за това е хубаво човек да си има и една ръждива, но безотказна баракудка в такива моменти
                      ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                      sigpic
                      ROVER 200 RF 2.0TDI

                      Comment


                      • #12
                        Фиестата НЕ ВЕДНЪЖ ме е изоставяла сутрин преди работа.. Че даже и по път за работа ме е оставяла.. ммм.. и на прибиране от работа..
                        Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                        EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                        Comment


                        • #13
                          И на мен ми се случи подобно нещо. Само дето аз знам от какво се изхаби моя акумулатор. Ходих при едно приятелче да ми регулира фаровете и докато си играеше той явно се е изтощил, а и CD-то си свиреше и т.н. Като приключи и опитах да запаля, стартера превъртя няколко пъти, но не запали и стрелките за скоростта и оборотите се повдигнаха. На третия път вече въобще не се случваше нищо при опит да запаля. Решението: Акумулатор ИСКРА 65ah с подсилен ток на запалване. Нямаше смисъл да си зареждам стария, щото си беше доста стар хахаха
                          Alfa Romeo 145 1,9JTD '00

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Pharrell
                            ...но не запали и стрелките за скоростта и оборотите се повдигнаха. ...
                            Това наистина е много яко Аз бях си забравил така 2 дена осветлението в купето зимата и като завъртях ключа таблото стана дискотека - контролни лампи светваха и двете стрелки отиваха до крайно положение и обратно
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от trustworthy
                              Първоначално публикувано от Pharrell
                              ...но не запали и стрелките за скоростта и оборотите се повдигнаха. ...
                              Това наистина е много яко Аз бях си забравил така 2 дена осветлението в купето зимата и като завъртях ключа таблото стана дискотека - контролни лампи светваха и двете стрелки отиваха до крайно положение и обратно
                              Те твойте стрелки отиват до края, защото Дизел пауъра много бърз
                              146 1.6 Boxer '96

                              Comment

                              Working...
                              X